avatar Ten blog rowerowy prowadzi theli z miasteczka Skierniewice. Mam przejechane 14322.00 kilometrów w tym 4633.15 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.65 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy theli.bikestats.pl
  • Sprzęt Szoszona

Okolice Skierniewic

Wtorek, 17 kwietnia 2012 · dodano: 17.04.2012 | Komentarze 7

158/544

roofoos
| 07:30 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Bardzo mądrze wybrałeś. Fakt, ekonomii pedałowania to tak jak przy pomiarze mocy nigdzie się nie nauczysz - mówie o równym rozłozeniu mocy w terenie/na podjazdach. No to klasa- baw sie i zbieraj doświadczenia, może kiedyś skorzystam. A póki co, siadam na kółko grzecznie i bez pyskowania i walczę o jego utrzymanie ;P
theli
| 07:14 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Z piasty, z PowerTapa. Chyba najtańsze rozwiązanie jeśli chodzi profi pomiar mocy. Pewnie, że inna bajka. Kółko niedawno zanabyłem i pierwszy miesiąc obserwowałem co się dzieje z mocą jeśli jeżdżę na tętnie - kompletny rozjazd zależący od wszystkiego (wiatru, pogody, samopoczucia, niewyspania itd). Okazało się, że to co próbowałem trenować na tętnie, robiłem za mocno (jakieś tempówki progowe, przyspieszenia itp) i gówno mi dawało poza zajeżdżaniem się. Druga sprawa to z takim pomiarem można nauczyć się dobrze ekonomicznej jazdy (bez niepotrzebnych szarpnięć, których często nie czuje się jadąc na tętnie albo czuje zbyt późno) i przede wszystkim chyba sztuki podjeżdżania, gdzie jadać na tętnie początek robiłem baaardzo wysoko na mocy a następnie opadałem zbyt nisko. No i nie mam zbyt wiele czasu na treningi więc to co mam mogę wykorzystać teraz w 100%. Miałem wybór: lepsza szosa karbonowa albo gorsza (alu), tańsza i kółko więc wybrałem drugą opcję :)
roofoos
| 06:48 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj No i bardzo 1sza klasa - prędkość to o kant dupy, liczy sie czas i "natężenie" :)) Ciekawie brzmi ta zabawa z mocą. Wszyscy mówią, że inna bajka - pewnie nie jest to ściema. Niemniej, za drogi jeszcze gips żebym sobie wytestował :/ Zbierasz dane z korby, piasty czy może look keo?
theli
| 13:09 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Mam po prostu słaby wzrok i przy większej ilości danych cyferki mi się mylą :D
| 12:35 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Tak, bawię się teraz trochę miernikiem mocy. Zupełnie inna jazda niż na pulsie. U mnie wyjątkowo chyba puls rozjeżdża się z mocą.
roofoos
| 12:30 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Miałem spytać, czy 158/544 to może średnia moc/vam?
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!