avatar Ten blog rowerowy prowadzi theli z miasteczka Skierniewice. Mam przejechane 14322.00 kilometrów w tym 4633.15 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.65 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy theli.bikestats.pl
  • Sprzęt Unibike Luxor

Burzowa masakra

Niedziela, 24 kwietnia 2011 · dodano: 24.04.2011 | Komentarze 4

Pierwsza godzina upłynęła spokojnie. Ciepło (19 stopni) i przyjemnie - jechało mi się super, średnia w okolicach 31km/h. Następnie gdzieś w oddali usłyszałem groźne pomruki pierwszej wiosennej burzy. Po 20 minutach jechałem najpierw w deszczu a następnie w ulewie, która przeszła w oberwanie chmury. Do tego silny wiatr w japę i gwałtowny spadek temperatury (do 9 stopni) - pozostała walka o przetrwanie :) Jezdniami płynęły rzeki a w mieście potop - miejscami woda sięgała do suportu. Umęczyłem się niesamowicie - woda zalewała mi oczy, w butach potop, rajty w błocie. Ledwo dotarłem do chałupy a na finiszu zaliczyłem jeszcze bolesne gradobicie. Plus jest taki, że rower porządnie się wymył :)

longer1987
| 18:22 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj Ja swój rowełek od razu jak tylko wróciłem umyłem i wytarłem na sucho. Już po mokrych wypadach nie zostawiam roweru żeby rdzewiał sobie powoli.
maniek85
| 06:29 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj Musiałeś jeździć po czystszych drogach - mój rower do dzisiaj jest cały w piachu:D ale ważne, widzieć plusy nawet w takich rzeczach:D
theli
| 20:14 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj Roofoos: w letnim deszczu jazda może być nawet przyjemna. Ale tutaj mega shower w temperaturze 9 stopni spowodował, że wróciłem do domu siny z zimna.
roofoos
| 17:59 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Kiedyś śmigałem w takim deszczu po Kwasowcu z tą różnicą, że było bankowo ponad 20stopni ciepła. Bez okularów źle, bo tak wali po gałach, że nie sposób je otworzyć, w okularach źle- bo nic nie widać :D
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!